sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Loppu hyvin, kaikki hyvin




Muutama viikko sitten oltiin tekemässä tortilloja. Vihannekset oli leikattu, jauheliha paistettu, kastikkeet sekoitettu, pöytä katettu. Ja sitten.. ..

.. .. avattiin tortilla paketti. Tortillat oli suurin osa homeessa! Voihan harmitus. Kyllä siinä vaiheessa harmitti kovasti. Muutama oli missä ei ollut hometta, ne uskallettiin syödä. 

Mutta, siitä paikalta minä kuvasin tortilla letut ja laitoin heti Santa Marialle kuvan niistä. Päivämäärää oli hyvinkin vielä jäljellä. Heti seuraavana päivänä sieltä vastattiin ja pahoiteltiin asiaa kovasti. 

He lupasivat lähettää hyvityksen meille aiheutuneesta harmista. Siinäkään ei mennyt kun pari päivää kun posti kuljetti meille hyvityspaketin. Ja ihan kiitettävä hyvitys sieltä tulikin, ajatellen kumminkin että meillä oli yksi paketti tortillalettuja mistä suurin osa oli huonoja.


P.S. Mulla oli innokas kuvaus apuri, ei suostunut lähtemään millään pois :-D



Jos teidän kohdalle sattuu jotakin huonoa, annatteko asian olla vai teettekö reklamaation helposti? 

Eilen iltapalaksi tehtiin tortilloja, ne ovat kyllä aina niin hyviä. Vapaa viikonlopun kunniaksi nautittiin myös lasit viiniä. Kyllä vapaa viikonloppua osaa arvostaa kun tekee vuorotyötä, kahden keskinen aika = yhteiset vapaat ovat kultaa kalliimpia ♥♥


20 kommenttia:

  1. Riippuu vähän millaisesta asiasta on kyse. Mutta olisin esim. noista tortilloista laittanut palautetta :) Muistan vielä niin ton, kun teki vuorotyötä et osasi todellakin erilailla arvostaa viikonloppu vapaita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse aika herkästikin lähden antaa palautetta jos tuotteessa on virhe :-D Mutta aina toki ei jaksa.

      Kyllä, viikonloppu vapaat saa ihan uuden näkökulman vuorotyöläisen arjessa :-)

      Poista
  2. Me ei joka kerta tehdä reklamaatiota, vaikka kyllä kannattaisi. Täällä myös osataan arvostaa viikonloppuvapaita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viikonloppu vapaat on niin luxusta :-)

      Poista
  3. Itse annan palautetta, jos koen sen tarpeelliseksi!! Pari kuukautta sitten olin Ikeassa ja keskellä lattiaa oli kaatunut maalipurkki.( eikä ollut varoituskylttiä) En huomannut sitä, koska työnsin kärryjä, jotka olivat täynnä! Siinä vaiheessa, kun mustat nahkakengät olivat valkoisessa maalissa, oli reklamaation paikka.

    Kivaa päivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, kannattaa antaakin :-)

      Samoin sinulle! :-)

      Poista
  4. Ikävää, kun ruoka on homeessa noin, meillä on käynyt myös pari kertaa eri tuotteen kohdalla ja lahjakortit saatiin hyvitykseksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on myös hyvä hyvitys. Aika usein itse asiassa nyt tulee lahjakortteja nykypäivänä. :-)

      Poista
  5. Voin vain kuvitella sen pettymyksen, kun ruoka on käyttökelvotonta! Olen thenyt reklamaatioita ja teen jatkossakin jos on tarve, koska eihän valmistaja muuten tiedä sattunutta kömmähdystä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta, kirjoitit hyvin :-)

      Poista
  6. Tuollaisissa tilanteissa teen ehdottomasti reklamaation. Yleensä se on tapauskohtaista, mutta pääosin asiallisella palautteella pystyy vaikuttamaan moniin asioihin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, vaikka siinä vaiheessa on vähän kiukkuinen mutta kun kirjoittaa asiallisen reklamaation niin se on tosi ok :-)

      Poista
  7. Itse reklamoin vaihtelevasti, pitäisi varmaan useammin, koska juurikin ruokien kohdalla sattuu yllättävän usein vastaavaa. Hyvä, että saitte hyvityksen noin pian, kiva paketti! :)

    Mukavaa sunnuntaita! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllättävän usein kyllä on jotain "vikaa" ruoissa nykyään.

      Mukavaa sunnuntaita myös sinulle! :-)

      Poista
  8. Vaihtelevasti reklamoin myös..joku maustepurkki me palautettiin kun sieltä löytyi pieni kivi(!!?) ja saatiin laatikollinen kaikkea kivaa hyvitykseksi!
    Viikonloppuvapaita arvostan todella ja edelleen oon niin innoissani kun mulla on ne nyt uuden työn myötä aina vapaina!:) Nautin!:)

    Mukavaa tulevaa viikkoa sinne!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivi?! Kyllä, kannatti todellakin sitten. On kumminkin suht pieni vaiva lähettää sähköposti tai napata kuva tms tuotteesta jos on joku vialla.

      Mukavaa viikon alkua myös sinulle! ♥

      Poista
  9. Reklamoin tarvittaessa, riippuen tilanteesta. Meilläkin ollut joskus Santa Marian tortillat homeessa...

    Kivaa alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, kiitti tiedosta. Meille oli eka kerta SantaMarian tuotteissa. Pussikin oli kumminkin ehjä ja päivämäärää riitti.

      Kiitos samoin :-)

      Poista
  10. Olipa hyvää palvelua kun korvasivat tuotteen hyvin!
    Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, onneksi :-)

      Kiitos, samoin sinulle! :-)

      Poista

Ilahdun kommenteista kovasti <3 Kiitos että vierailit kylässä :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...