Viime viikolla ostaessani kesäistä kukkakimppua Stockmannilta, sain aivan erityisen hyvää asiakaspalvelua. Niin hyvää, että väsynyt päivä alkoi piristyä. Niin hyvää, että kassalta lähti oikeasti hymyssä suin ja tyytyväisenä, sekä että asiaa jäi pohtimaan kuinka hyvää asiakaspalvelu parhaimmillaan voikaan olla. Niin hyvää, että ajattelin laittaa tästä hyvän palautteen.
Samainen päivä jatkui hyvissä merkeissä.
Itselläni oli painavat ostoskassit, ja autohallista kotiin mennessä ystävällinen naapuri riensi ovia avaamaan. Siinä vaiheessa mietin, kuinka myötätuuli puhalsikaan sinä päivänä. Todella pieni teko, mutta sitäkin suurempi merkitys!
Jäin oikein miettimään nuita kahta asiaa siinä illalla. Se, että haluat tehdä toiselle hyvää // iloisen mielen, niin teon ei tarvitse oikeasti olla suuri. Se pieni teko voi jopa parhaimmillaan pelastaa jonkun päivän! Ja sekös vasta mukavaa on, molemminpuolinen ilo!
Tehdäänhän arjessa pieniä hyviä tekoja, ja ilahdutetaan toisiamme! <3
Just näin! Ja ne pienet teot ei ole iteltä pois vaan päinvastoin. Ihana postaus :).
VastaaPoistaKuinka hyvin sanottu, näin se juuri on! :)
PoistaKiitos Heini! <3
Ihana postaus, tästä tuli tosi hyvälle mielelle! ♥ Täytys itsekin useemmin alkaa tekeen tommosia pieniä kauniita eleitä, piristää samalla itseään, kun saa toiselle hyvän mielen ja toivottavasti myös tehdä toisen päivästä astetta paremman. :)
VastaaPoistahttps://heliannika.blogspot.com/
Kiitos Heli sinulle kommentista ja kauniista sanoistasi! <3
PoistaSe on totta, lopunkaiken se on ihan tosi pientä millä saa tupla ilon ihmisille ja itselleen! :)
Ja miten ilahtunut asiakaspalvelijasi on täytynytkään olla, kun on saanut kuulla palautteestasi. Hyvä kiertää. :)
VastaaPoistaIhanasti sanottu Jenna! <3
PoistaIhana postaus! Ja mahtavaa, että laitoit hyvää palautetta :) Itse törmäsin tänään töissä siihen, kun yritin päästä pyörätuolissa istuvan asiakkaan kanssa pankkiin sisään, että kukaan ei auttanut ulospäin aukeavien ovien kanssa eikä pankin henkilökuntakaan tarjonnut apua, vaikka kovalla ryminällä sisään ähräydyttiin. Minä kun en voi samaan aikaan pitää ovea auki ja työntää pyörätuolia kynnyksen yli. Hommasta selvittiin sisulla, mutta kyseiseen pankkiin ei kyllä kukaan asiakas yksin pääsisi pyörätuolilla. Ja luulisi jokaisen asiakkaan olevan pankeille nykypäivänä tärkeä. Muutoin palvelu oli kyllä hyvää ja henkilökunta ystävällistä! Olenkin huomannut kiinnittäväni nykyisin huomiota etenkin pyörätuolilla, rollaattorilla tai lastenvaunujen kanssa liikkuviin, jos he sattuvat tarvitsemaan ylimääräistä käsiparia ulkona (ja miksei myös sisällä) liikkuessaan. Kummasti sitä työn kautta oppii huomaamaan tämmöisiä asioita :)
VastaaPoistaKiitos Jossu! :)
PoistaTodella hyvän puolen toit esille tähän, kiitos sinulle siitä! :) Sekin, että avaa oven on oikeasti todella pientä, mutta se apu mikä siitä kertomassasi tilanteessa esim. tulee on suurta. Siihen päälle kun saa vielä ystävällisen hymyn, niin se on todella iso juttu ja oikeasti piristää päivää! :)
Samoihin asioihin olen kiinnittänyt myös huomion ( samaisesta syystä ), ja itse kyllä aina tarvittavalla hetkellä olen oppinut tuota kautta pitämään ovea auki.
Näin se on, pieni asia voi olla iso ilo tai hyvä mieli.
VastaaPoistaSe on juuri näin! :)
PoistaNiin totta ja niin ihanaa kun kohtaa ystävällistä palvelua tai muita pieniä kohteliaisuuksia. Kaunis ja ajattelemisen arvoinen postaus <3
VastaaPoistaKiitos Janina kovasti kauniista kommentista! <3
PoistaIhana kuulla, että sait Stockmannilla käydessäsi hyvää asiakaspalvelua. Ja että myöhemmin naapurikin tuli vielä auttamaan kassien kanssa. Siitä tulee kyllä aina hyvä mieli kun kohtaa auttavaa ja hymyilevää palvelua tai kohtelua. Muutenkin koen, että asiakaspalvelun kehittäminen on yksi yrityksen tärkeimmistä voimavaroista.
VastaaPoista